framotillbako

Godkväll! vilket flängande det blivit idag. Tvättmaskinen kom idag och jag undrar lite vad leverantören gjort på vägen till mig. Jag sa till att dom skulle komma så sen dom kunde under dagen...och det kan man säga att dom gjorde. När dom ringde frågade jag om dom åkt från lappland... va..vad sa du! Nu står maskinen i hallen och den gamla åkte med tillbaka till lappland, haha! 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Åhhh fy fan vad händer?????
Snö- och hagelstorm kom från ditt håll.
Halt som attan, nu blir det ett måste
så snart som möjligt; vinterdäck på...
Du anmäler väl garagegubbens bravader

Svar: Hahaha jasså du fick det. Det haglade här förut och nu är det fanimig storm! =/ Jag har inga vinterdäck på heller,så det blir till att fixa det nästa vecka.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: