Jag längtar till jul...

...och allt julmys,mat och julshopping! Är jag ensam om det eller finns det fler som gör det? Det är nog den mörka årstiden och att julsakerna börjar ploppa upp i butikerna som gör att jag längtar. Tänk ett fullsmäckat julbord med alla godsaker som kan tänkas. Julklapparna,väntan på att få öppna en ynkans liten julklapp. Det kliar så förbenat i fingrarna så fort jag ser en julklapp med mitt namn på. Jag är minst lika nyfiken på det jag slagit in själv. Se det förväntansfulla ansiktet som tittar in i paketen och sen kanske det inte alls var vad som önskats,haha! Men jag tror att jag får till det där med julklappar ganska så bra ändå...
 
Längtar ni till jul?
1 Micke:

skriven

Min tid på året... ÄLSKAR Julen och önska en VIT jul varje år :)

2 Daniel:

skriven

Längtar, fast för första gången kommer det bli en otraditionell jul, vi kommer att vara i thailand :)

3 Julia Krantz:

skriven

Du är inte ensam! :D Har fuskat med lite mysiga jul-låtar nu i höstmyset.

4 Pinglan:

skriven

Fresterska, då brukar jag resa till Thailand men inte i år... Jag höll i adventstjärnan i veckan men så tänkte jag; håll i dig lite till. Advent är mysigare än jul tycker jag och finns det nåt härligare än slänga ut julen och in med fina tulpaner?

Svar: Advent är mysigare när man ska plocka fram allt och pynta fint i fönstren,smutta på spetsad glögg och sjunga julsånger,haha. Det gör jag =D Sen är det lika gött att bli av med skiten och in med nytt och vårigt.
Cecilia Bäckström

5 Helena !:

skriven

Jaaa.. börjar också längta efter julgranen mm /Kram Helena

6 Mariette:

skriven

Jaa, det finns fler av min sort... så härligt =) Jag har redan köpt grejer till barnens paketkalendrar hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: