Jag och en påse nötter..

 
Idag har jag vart på en hälsoundersökning som jag faktiskt har bekostat själv. Det kollades blodtryck,EKG,blodprover och lite annat. Men iaf så var jag ju lite oroad över det där blåmärket jag fick på benet för ett tag sen för det känns konstigt där. Bäst att raka benen då! Kommer in till läkaren och får klä av mig..tur att jag inte blundade när jag letade underkläder så det hade sett ut som hejbaberiba. Lägger mig på britsen och han känner och klämmer på benen. Då knackar det på dörren...han går dit och pratar. DÅ SER JAG...O M G!! Jag hade bara rakat ett ben...gahh! Där ligger jag med ett löigt ben och ett blankt som en spegel. Vad gör jag..börjar skratta...försöker gömma denna tragik på nått sätt. Lätt när man knappt har en tråd på kroppen. jag lägger mitt blanka ben över det löiga och försöker glömma det....
1 Micke:

skriven

Ooops... som de kan gå :)

2 Jeanette♥:

skriven

Haha...ops.

3 Mamma Maria:

skriven

Haha, det var ju jätteroligt!! Så kan det gå, bara att skratta åt det och bjuda på den :)

4 Pinglan:

skriven

Nu kommer jag drömma håriga mardrömmar ;)
Du inte ett regnstänk på hela dagen,
vad säger du om det?

5 Helena !:

skriven

Ja haha,
så det kan bli :) Kram Helena

6 Lena:

skriven

tror inte doktorn kollade om benen var rakade... annars hade han nått roligt att berätta i fikarummet..;)

7 Carina:

skriven

Hahaha sánt som händer,har hánt mig ocksá liknande saker.Du har sá fin färg pá ögonen Cilla!Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: