orkar jag

Hello! Solen skiner mellan regnskurarna och jag sitter här och funderar på att ta ett varv med dammsugaren. Inget som jag varken orkar eller vill men ett måste känner jag. Odjuret har börjat att fälla lite smått och dom jäkla håren är som nålar. Annars blir det en väldigt lugn eftermiddag..
1 Pinglan:

skriven

Investera i en robotsugare...
jag funderar skarpt på en
och så har ju hunden sällskap
under dagarna :)

Svar: Det hade inte vart nån dum idé. =)
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

Sv: Värre än dej att shoppa?... nope ;)
Men dessa gick ju inte ens på 300:-

3 Anonym:

skriven

Orkar jag? Ja precis så kände jag för några timmar sen...
In till stan, härjade med Grasnngården om deras kassa gummistövlar och fick nya, tankade dunken och handlade mat. Slängde i mig lite sen på gräsklipparen i över en timme. Nu sitter jag här och flåsar och har bara kommit 1/3 av helvetesgräset, får ta resten nästa soliga dag. Och så det värsta av allt, det var is på bilrutorna i morse... Jag skulle givetvis ha tjatat till mig ett par vinterstövlar n är jag ändå var ifarten ;) Nu blänger sötnosen på mig, hon skulle bara veta att hon blir utan långa skogsrundan idag...

4 Pinglan:

skriven

Ja den anonyme ovan är jag ser jag :)
Fortsättningen på den dagen var en kort skogsrunda sen djursjukhuset hela natten med grabbens hund. Vid ska till en vet på hemmaplan idag för fortsatta undersökningar. Fan vad trött jag är och gräsmattan är vit fortfarande och raggisar på och långkallingar också nu sneglar jag på skidbyxorna och UGSen har jag redan invigt... Soligt och kallt

Svar: Ojdå,vad har hänt med hunden? Kan du inte klippa bort frosten oxå ;D
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

Andfådd, åt och drack inte och bara låg, kissade inte. Idag tog vi bort den för proven visade binjureproblem och vanlig njursvit förmodligen. Men det blev en gammal man men fan vilken dag det varit, hoppas jag kan sova inatt

Svar: Usch då! =( Då är det lika bra att låta dom somna in.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: