Söker man så finner man

 
Jag har länge velat ha en ny jacka och idag hittade jag en bara så där. Det var ingen idé att gå och fundera på den, så den fick följa med hem och jag är mer än nöjd.
 
 
1 Pinglan:

skriven

Fy fan vad avundsjuk jag blir.....
Så himla snygg

Svar: Den var värd varenda krona. Den är så varm o go =D
Cecilia Bäckström

2 cecce:

skriven

Sååå snygg!!

Kram

3 tina:

skriven

MAMMA; JAG KOMMER LÅNA DEN NÅGON GÅNG .. bara så du vet ;) <3 hihi

4 Lena:

skriven

SNYGG !!!

Sv: där är beviset att du är värre än mej ;)

5 Anne Marie:

skriven

Hei :-) Kjempefin jakke - har lett og lett etter noe lignende, så jeg lurer på hvilket merke det er og hvor du har kjøpt den? Ha en fin lørdagskveld :-)

6 Julia Krantz:

skriven

Jättesnygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: