Vad säger man..

Godkväll! Jag lever och mer är det inte. Allt händer när gubben är borta och jag orkar inte med mer nu. Dunkadet i volvon var ett däck som satt löst och bulltar som saknades. Två fälgar är förstörda av ren vårdslöshet och det ska ersättas. Vad kommer härnäst? Vinterdäcken skulle på idag och sommarfälgarna skulle lämnas till verkstan så dom skulle kolla på dom och ev. beställa nya. Nu blev det inte av med något byte och fälgarna får lämnas en annan dag..pust o stön!
 
Jag längtar redan till sommaren och kusten...
1 Pinglan:

skriven

Stackars....
Här kommer ett måbättrerecept:
glögg, pepparkakor och lite gorgonzola
Idag har ett måste gjorts; gravarna fixade
och så har jag snöat in på ärtsoppa, fattar nada

Svar: Det skulle jag behöva nu =)Tur att du påminde mig om det oxå...måste ju till kyrkogården!!
ÄRTSOPPA..omg! hahaa!
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

ja gud va skönt med sommar och västkusten.. love it. men i år dissar vi kusten och tar 1 v med husvagn på öland ♥

3 Johanna:

skriven

Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Du här får du lite positiv energi av mig Kram

5 kicki11:

skriven

Hoppas att allt känns bättre imorgon. Snart är det en ny dag framför oss.

Jag längtar också efter en VARM och HÄRLIG sommar. Den här sommaren som nyss har varit har det ju mest varit regn och åter regn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: