En cykelboll

Jahapp! Då har jag vart i vargön och hjälpt Ricky att rensa inför flytten. När jag skulle hem ser jag att nån har förmodligen cyklat på min bil och gjort en repa på 20cm och avskrap från nått svart gummi på övre delen av bakskärmen. DET VAR EN UNGE SOM CYKLADE RUNT PÅ VÄGEN NÄR JAG PARKERADE...kan det var den lille fan som gjort det! Vart var föräldrarna..har dom ingen koll? Hade jag sett det hade jag knycklat ihop ungen med cykeln och kastat hem den...så jävla arg blir jag på sånt. Det här kommer ju kosta mig att få det fixat.
 
1 Ego:

skriven

Men OJ då! jag förstår vreden, den ungen lär ha sprungit hem med huvud före av rädsla och förhoppnngsvis har lärt sig nått utav det !

Ha en trevlig kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: