Lugn o fin..alla på en gång

Pust o stön!! Vilken dag det vart..oj oj.  Först så skadade sig Ove på en ståltråd när vi var ute och skalade bort hud på frambenet. Det var ju bara till att leka veterinär med  Annika som hjälp. Hon hade en liten väska med kompresser. Kokade upp salt i vatten och tvättade rent. JA,det var ju bara en strut som fattades och det hade ju Annika en som tur var. Nu får det lufttorka!
 
Nu på kvällen har jag vart rörmokare oxå!! JAG HAR EN GUBBE MEN HAN TAR INTE I SÅNT...GAH! Tog isär allt under diskbänken och spolade rent. Vad hjälper det när det är stopp längre ner i rören. Nu får jag ringa vaktis i morn så dom får komma upp och rensa med ett rensband...gah!
 
Nu ska jag in i duschen och sen ska jag sova.
1 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Nämen stackare:(

2 Lena:

skriven

Kaustiksoda är kanon vid stopp i rören... eller målarsoda... det borde gubben din väl ha ;)

Svar: Kaustiksoda förstör plaströren men det andra kanske han har.
Cecilia Bäckström

3 Lena:

skriven

stackars lille owe.

4 Anna:

skriven

Stackars skrynkelvofsen... :(

5 Julia:

skriven

Vilken söt vovve! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: