spökkväll

Måndag är snart slut för mig. Jobbade bara en stund idag och sen åkte jag hem och slängde mig i soffan. Jag sa till Ove att det var dags för en tupplur och så sov vi. Men som alltid så glömmer jag att sätta mobilen på ljudlöst. Varför ska det ALLTID ringa när man ligger och sover som bäst ELLER varför ringer alla när inte mobilen är med i min ficka. ibland tar jag inte med mobilen för jag vill att det ska vara tyst...shhh! Sen när jag svarar så får jag mig en utskällning näst intill för att jag inte svarat.. märkligt! OM jag inte svarar kanske jag är på toa,duschar,sover,är ute med hunden,affären eller så vill jag kanske bara vara ifred en liten stund.MEN om jag inte går att nå på typ..3-4 timmar,då kanske ni ska börja undersöka saken.Det vore hemskt snällt!
Ni kan följa mig på Instagram Cecilia7373

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: