an old man's hand

 
Jag är trött! Jobbat som en ardenner i dag och jag har vart seg och trött resten av denna jäkla söndag. Pannkakor stod på menyn idag och Fanny stekte för glatta livet,små och stora. Efter maten tog jag och mussen en sväng till kyrkogården. Tände ett litet ljus och åkte därifrån i en varm go bil. Hm..jag ville inte hem, inte nu. Jag körde åt motsatta riktning. Mot motorvägen. Körde ner på påfarten och det var 50. Ser en bil med släp i hög fart komma närmare...jag väntar. Den kör förbi, jag väntar och väntar så vägen är fri. NU, ut på vägen och trycker ner plattan. Hör hur det vrålar till under huven, känner trycket, krafterna alla hästarna under huven som arbetar. Jag känner adrenalinet som pumpar runt, hjärtat slår...FYFAN VAD GÖTT DE ÄR!!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: