Filmkollen-World war Z

För en gång skull så gick vi på bio. Jag går på bio om det är en film som jag verkligen vill se där. Den här filmen var en sån film och jag blev inte besviken. En riktigt bra film som jag rekommenderar er att se. Sen är det ju så att vissa människor ska inte gå på bio, nopp! Jag går dit för jag vill se en film inte för att sitta och lyssna på en människa som inte vet vilken godis denne ska smocka in i truten. Jag vänder mig om efter en halvtimma och tittar på henne..jesus!! Hon har så fullsmockat i truten så hon knappt kan tugga. Tittar på henne,skakar på huvudet och det blir tyst...gud så gött!
 
Nu ska här trynas..natti
 
 
 
 
 
1 Jeanette:

skriven

Tack för filmtipset:)

Svar: Det var så lite så =)
Cecilia Bäckström

2 Sarah:

skriven

Va mysigt o gå på bio :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: