Fynd del 2

 
 
 
 
Godkväll! Resten av mina loppisfynd är bara kläder. 20kr st gav jag för dom och det är ju ok. Undrar om det är några mer såna bra loppisar till helgen för jag hörde en fågel som viskade om att få åka med. ;) En fikakorg och stanna efter vägen är urmysigt. Då kan man sitta där och babbla om sina fynd, inredning, kläder och ett och annat skvaller...jupp!
 
Dagen för övrigt har gått i slöhetens tecken. Jag som skulle städa och greja här hemma hamnade i soffan. Den var förjäkla go må jag säga. Vi åkte iaf och tvättade mussen som såg fan ut. Men nu blänker den! Inne i bilen vill ni inte veta hur den ser ut just nu..nopp! Städa den i morn kanske.
 
 
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Vilka fynd...jag önskar att jag hittat något på loppis men det har jag inte. Får kanske fortsätta att leta. Kram Anette

2 Lena :

skriven

den vita toppen och koftan var skit snygga... :)

Svar: Jag blev väldigt nöjd denna gången =)
Cecilia Bäckström

3 Sarah:

skriven

Va kul att fynda lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: