Hoppsan...

och vem var inte där och snokade om inte jag! Dom har alltid nått som är dagens erbjudande eller nått annat smarrigt som jag ska peta i mig, hehe! En alldeles nybakad hallonbakelse blev det idag och den försvann på två röda...kände jag smaken?
 
Jaja, ett nytt projekt håller jag på med och det kommer bli färgstarkt minst sagt. Piggar upp lite kan man säga..
 
 
instagram Cecilia7373
 
 

 
1 pinglan:

skriven

Rea på skogsvägen också, jäklar vad björnbär, hallon och blåbär det finns, färgglada händer när odjuret rastas och hon är rätt färgglad i rumpan också, den tiden nu... vi målar naturellt kan man säga ;)
Och som om det inte var nog med det, här har de ihjä vartandra på löpande band och en och annan får oväntat kyligt motstånd, är visst bara 15 grader nu

http://www.expressen.se/nyheter/avbrot-brak---en-man-blev-kastad-i-vattern/

Svar: Hahaha vad gullig rumpa hon får då ;) Hoppsan då! Sen ska det anmälas också, hahaha!!
Cecilia Bäckström

2 Lena :

skriven

ååå... det var länge sen jag åt en hallonbakelse...
Nu blev jag nyfiken på ditt projekt :)

Svar: Du kommer få se när jag är klar =b
Cecilia Bäckström

3 anette:

skriven

Den bakelsen får mig att tänka på min barndom då jag gick med farmor till fiket. Vi brukade ta dessa bakelser men jag valde alltid med blåbär (det fanns båda). Kram Anette

4 Carina:

skriven

Ser sá smaskigt ut!Spännande med nytt projekt! Kram :)

5 Sarah:

skriven

Va gott me hallonbakelse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: