Klara färdiga spring

 
Jag hatar spindlar!! Idag har jag vart på ett jobb nära naturen kan man säga. Problemet var att naturen hade flyttat in. Jag blir liksom inte mig själv när jag ser en stor spindel och det tar en stund innan rysningarna försvinner. Kikar in i ett köksskåp och börjar gno, tittar under hyllan...Aaaaa! Två tjockisar satt i varsitt hörn. Fram med rengöringen, sikta och genskjut! Två flytande feta spindlar ligger i skåpet. Jag kommer över dessa feta äckel och fortsätter jobba.
Kommer till ytterdörren och ska torka av ett fönster, in och utsida. Solen gassar på och jag svettas som en arbetshäst. NÅTT DALAR NER VÄLDIGT FORT framför min näsa!! Skräck!! Jag ser den här arga, ludna, randiga, inte feta spindeln. Nej den var inte fet men väldigt stor och den hade tänder. Vad gör jag? Jag svettas ännu mer och jag vet inte hur jag ska ta mig in. Går till bilen och hämtar kameran, bra idé. Nu vill jag ha en närbild..hm...den ser mig för den har typ 4 ögon. Tar en bild och sen- klara...färdiga..spriiiing! Rätt in genom dörren. Hämtar sopskyffeln och bankar som en idiot...puh! 
 
1 pinglan:

skriven

En biodlarmössa ska du ha i dessa lägen :)
Äckliga onödiga djävla djur ska utrotas

Svar: Jag skulle behöva en hel rustning =D
Cecilia Bäckström

2 Sarah:

skriven

Ja hatar oxå spindlar! Dom e så sjukt äckliga :/

3 Lena :

skriven

å du som gillar skräckisar är rädd för en liten spindel... ;)

Svar: Den är ju inte i en tv =D
Cecilia Bäckström

4 anette:

skriven

Jag trodde det var en bild du tagit från nätet. Jag tror jag hade dött.....ja det hade jag.Hoppas på en spindelfri vecka. Kram anette

5 cecce:

skriven

Haha!! Förstår dig! Spindlar är förskräckligt läbbiga!!!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: