pilleripillera

 
 
 
Yes! Då är jag klar med allt jag skulle göra. Jag beställde nytt sånt där som man sätter på bänkskivorna och nu har jag äntligen fått dit det. Jag gillar inte originalbänkarna för dom är i lönn och det skär sig. Nu är jag nöjd! Men vad ska jag pilla med nu då? Har kommit in i en pillperiod och måste göra nått hela tiden. I morn är det loppis då kanske jag hittar nått att pilla med.
 
 
 
 
 
 
1 cecce:

skriven

Så fint det blev!!
Ditt kök är verkligen mysigt:-)

Hoppas du hittar vad du söker på loppisen. Något ricktigt pillbart:-)

Kram Cecce

2 Lena :

skriven

Jag tror OVE vill ha en bulle ;)

Svar: Det tror jag med! =b
Cecilia Bäckström

3 Sarah:

skriven

Så fint de blev :)

4 anette:

skriven

Vilket fint kök du har.....Tack, jag hade gärna tagit en bulle,ser goda ut! Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: