Sås o potatis..

 
....då är jag nästan klar med det jag grejat med. Jag har målat om mina köksstolar!! Woohoo, vilken grym färg alltså. Älskar den, den liksom lyser, hahaha!!  Jag ska slipa på dom lite så dom ser lite slitna ut och sen ska jag hitta dynor som passar. Tänkte mig såna med volang runt...kan det bli bra tro? Sen har jag pysslat med en annan grej oxå. Nu pysslar jag hela tiden men det här kommer bli gör bra.
 
Nu på kvällen har jag vart hos Tina och gosat med guldklimpen. Gud så gott bäbisar luktar!
 
Ses i mörn..
 
 
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

så snygga... har du tröttnat på allt vitt ;)

Svar: Nädå,jag ville bara ha en liten färgklick i köket =D
Cecilia Bäckström

2 Carina:

skriven

Det blev ju kanonfint! :) Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: