the cemetery

 Godkväll i stugorna! Vi har vart ute och flängt runt bland gatorna här i stan enbart för att hitta en graffiti. Stans enda lagliga vägg...vart fan då? Jag känner till de mesta gator här i stan och hittade inte...suck! Tillslut så blev det karta och kompass typ. Jag kollade hybridkartan och då hittade jag byggnaden gömd bakom några hyreshus. Iaf så blev det för sent för att fota. Men jag hittade några gravar som jag tyckte var lite coola.
 
 
 
 
Kolla in datumen över urnorna. Stackars föräldrar som förlorat  tre barn på så kort tid. Men det var väl så på den tiden antar jag. Idag är en annan tid.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Aaaa grav eller graffitti....same same but different ;) Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: