today

Igår var en mölagodiskväll..
 
Nya pjuck och gamla jeans som jag hittade i skåpet. Jag har visst växt i dom nu, hehe! Kan det vara sommarens alla sötsaker tro.
 
Idag har jag och Tina vart på outlet. Herregud så mycket folk! Vadderade armbågar och hjälm på och sen iväg. Jag köpte 2 saker som jag ska visa senare. Det fanns så mycket jag ville ha men jag fick knyta ihop händerna och sätta på skygglappar och gå..
 
 
1 pinglan:

skriven

Coccosprickar.... fy fan för dig ;)

Svar: Hahahaha!! nom nom nom
Cecilia Bäckström

2 pinglan:

skriven

Nom nom nom du... vräk i dig så får du lägga in jeansen i skåpet igen fast av motsatt anledning :))

Svar: HA HA HA!! ja jag vet, men det är ju gott =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: