Min husse


 
Hahahaha!! Rör inte min husse!! Så ser Flisan ut när hon sitter i Rickys knä. En riktig pappegris!
 
Snoret rinner värre än värst och natten har vart skit. Idag måste vi ut och handla och jag får väl ta en karta piller så jag orkar..suck! Regnet öser ner, så julstämningen är på topp
 
 
 En favorit på jul
 
 
 
Kategori:
1 anette:

skriven

Nämen Krya på dig.....Kram anette

2 cecce:

skriven

Ja inte är det något vidare julstämningsväder:-)
Hoppas du piggnar på och att handlingen går bra.
Själv avklarade jag de flesta julklapparna igår men har några kvar som får inhandlas i morgon.

Ha det gott och en riktigt god jul till dig!

Kram Cecce

3 Carina:

skriven

Jag önskar er alla en riktigt God Jul! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: