Så..

..nu är den pyntad efter att ha fått stå opyntad i nästan en vecka. Klapparna ligger på plats och nu är det väl inte så mycket mer att göra än lite godis.
Den här supersöta lille tomten sov över här på lucia. Det blev lite sömn och mycket mys.  
 
Nu sitter jag här med jordens värsta förkylning...suck! Feber har jag och snorar som värsta värstaste. Hoppas nu att detta går över snabbt för jag ska ju orka julen.
 
Fanny överaskade med att ha städat köket idag...jippi! Sååååå skönt att slippa komma hem och se disk och kladdiga bänkar. Undrar om det är för att tomten kommer snart
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

Men ...ska man inte vara snäll HELA året för att tomten ska komma ;)

Svar: Jo...typ nått sånt :D
Cecilia Bäckström

2 Tina:

skriven

Min fina lilla kille <3 , fint du har gjort mamsen :)

Svar: Tack <3 <3 =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: