helt galet

Idag har jag hittat värsta grymma kokboken i en secondhandbutik. Jag trodde att dom skulle ha typ 60-70 spänn för den men 15kr är ju helt ok..eller hur!
 
Det ser väl trevligt ut..en dag på jobbet.
 
Jag behöver inte säga så mycket om den här bilden
 
Nu har jag och Fanny kollat på Maria och Mindy..HAHAHA!!
Jag kommer följa den här galna resan helt klart,vilka stjärnor,haha!! Det visas på tv3 kl 21 varje tisdag.
 
Nu är det dags att krama kudden
 
1 Lena :

skriven

Akta dej för Källargubben bara ;)

2 Pinglan:

skriven

Den kokboken tror jag står i mammas hylla, vet att det var några goda recept men minns inte vilka :)
En länk får du här, kanske du har den innan men bootsen är inte fy skam och så är det en sida man får klicka in på med jämna mellanrum för precis allt kan dyka upp där.... 5 pund är inte mycket ca 150kr kan det ju vara värt att skicka efter sen blir ju frakten viktbaserad så är man några stycken så kan man dela...
1,5 timma i skogen på morgonen och jäklar vad gött det var med frulle när jag kom in.. hunden försvann ner under täcket igen. Massor av snö, här plogas det och sandas för fullt. Nu är det jul igen ;)

Svar: Det är ju bara 50kr st för grejerna. Den sida hamnade i favoriter =D Tack tack
Cecilia Bäckström

3 Pinglen:

skriven

Minnet är bra men kort :DDDD
länk här då:
https://www.everything5pounds.com/

4 Den Rockande Kocken:

skriven

Inte utan att jag blev lite lätt avundsjuk nu, Prinsessornas är en av två klassiska kokböcker som faktiskt saknas i min lilla samling... Have a rocking great day...

Svar: Och jag letar vidare efter Hagasessornas kokbok =b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: