jag vill dit...nån gång

Godkväll i stugorna! Vilket gött väder vi har nu =D Igår var vi nere och startade mussen..min lilla musse. Den brummade till så gött så. Nu hoppas jag på att vi kan ta ut den i slutet av mars lagom till Elmia. Sonen ska ha sin bil där och vi ska dit och titta.
Just nu är jag så rörig och jag minns inte saker som jag ska göra. Det har varit lite mycket nu för lilla Cilla, men efter helgen ska det vara lungt ett litet tag så jag kan kanske hämta andan lite. Tjejerna vill till Ullared och det vill jag med framöver. Där har jag inte vart på flera år så det skulle vara kul att få åka och shoppa lite. Jag fixar inte att gå där i flera timmar. För mig blir det rallyshopping ;)
 
Nu ska odjuret ut på kvällsrundan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: