1 Pinglan :

skriven

Här är det scream and shout oxå !!!!
Har du hört dina lokalnyheter?
Vargen i Göteborg är där för att stanna
enligt Länsstyrelsen och nu kommer det;
dom varnar hundägare för att den söker
en tik!!!!
Alltså nu har det väl gått för långt i bevara
vargstammen. Du ska ser att det dröjer inte förrän
vi har en här också men då serru blir det glykol
och en massa annat gott som jag glömt uteoch så blir det en jäbarexamen så jag måste provskjuta prick en massa gånger.
Ahhmen asså nu känner jag tonårsrevolten komma tillbaka.
Håller tummarna att Paul gör ett klokt val ikväll, de skulle tjäna på att han klav av tror jag, och den där Kallefjanten, vore bättre han tog saken i egna händer än gick till skogs med storbonden.. Men var det inte så det gick till förr bonden satte på pigan hahahahha Ja för så är det väl Kalle är ett riktigt kjolstyg och Maria en förklädd karl :DDDD

Och när ska TV4 få på nöten från alla ADHD-organisationer??? Tex AK är ju inte bra för sitt eget bästa, fy fan vad jag laddar till ikväll. Vad jag dricker? Brunnsvatten spetsat med lime :) Ha det så länge

Svar: Hoppas att vargen inte är bög,hahaha!! Då skulle Ove få smaka på sin egna medicin haha!HAHAHAHAHA!! jag dör! Hon måste ha nån kombination..
Undrar sa flunda om han inte satte på na i skogen hehe
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

HAhahaa klart han gjorde, han är väl en sådan som ber syndernas förlåtelse varje dag :)))
Jäklar va gött väder, långpromenad med talgoxens kvittrande i öronen hela vägen.
Han är väl som Kalle; sugen...

Svar: Hahaha!! hackspettan håller på för fullt hät bland träden men finns det nått att äta i dom =S
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: