Loppisfynd och jävlaranamma

Loppisfynd nr1 kostade 40 riksdaler ;)
 
Fynd nr2, gardiner från ikea som fortfarande låg kvar i sin förpackning kostade 20kr..bra bra!
 
Fåglarna köpte jag för ett tag sen i en secondhandaffär i stan och gav 10kr för dom...visst är dom gulliga!
 
Idag har vart en riktig slödag. Jo,jag har faktiskt städat lite och så men inte nått mer ansträngande. Eftermiddagen och kvällen har spenderats i soffan och kollat på 112 och Det okända. Men som sagt..det är söndag och jag kommer inte somna i första taget.
 
Grannarna förde väsen förut och jag trodde fanimig att taket skulle rasa som det slog i dörrarna där inne. Så jävla jobbigt att lyssna på sånt. Man sitter i soffan och kollar tvn i godan ro och så är det som en bomb som slår ner..får fan hjärtstillestånd! Eller så ska man sova på kvällen och då är det nån som har mundiarré och man hör allt som sägs. Jag har slagit sönder väggen under min säng med en hammare (det syns inte där). Jag har sagt till mundiarrén ifråga och bett om att dämpa volymen lite för det är väldigt lyhört...men nopp! Lite bättre har det blivit men ibland alltså...
 
Kategori:
1 cecce:

skriven

Ojoj...det där lät jobbigt!!:-)

Men fynden var fina! Liksom priset:-)

Kram Cecce

2 Lena :

skriven

snygga gardiner :)

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

har en sån granne jag med. Springer i trappen med sin klackar. Smäller i dörrar och pratar hur högt som helst när som helst. Så störande!!

4 Pinglan:

skriven

Här är det hackspetten som lever rövare.
Ni måste ha jäkla bra loppisar i dina trakter, här skiljer det nästan inget i priset och då köper man hellre nytt med fulla garantier. Och vilket snöoväder det är... idag druttade jag omkull på nyisen som lagt sig inatt och nu några timmar senare så är rygglimpan stel och ond.

Svar: Det finns en del bra loppisar här. Du får ta dej en tur ;pAjaj,och värre kan det bli i morn.
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

Kollar du på Birkan ikväll, bästa avsnittet på länge av det okända

Svar: Jag missade det så jag ska kolla på reprisen =b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: