Suck

Jojomen,shoppat blev det och en fika oxå. Jag kollade i varenda skobutik och till sist så hittade jag ett par gympapjuck som kändes ok. Sen var det rea i en smyckebutik. Alla smycken 20 kr..helt ok! Tina köpte sig en go munktröja och ett halsband. Så lite shoppat blev det och det känns ju lite bra iaf. ;)
 
Kollar ni på farmen?
Det gör jag och jag blir så förbannad på dom där kärringarna! Och va fan ska AK hålla på att äckla sig med tungan för. Jag blir ju spyfärdig rent ut sagt. Då tycker ni kanske att jag ska ge fan i att kolla på det..men näpp,jag ska se! Hoppas nu att "Vasa" åker ut och att han väljer nån NY storbonde.
1 pinglan:

skriven

Till och med hennes man skämdes
men hon har allvarligt mer än ADHD
måste vara LITE svagbegåvning också
vilken skräck att få en sån på fest
fy fan.... Bästa scenartiot är ju
att Erik åker utoch han får välja
storbonde men så tror jag han blir bra
med de nya som kommer in

Fy fan vad snö det har kommit och mer ska
det bli och blåser. Här kör bil efter bil av
vägen dåligt plogat och blankis under...
Jag skiter i bolaget, hittade en glöggflaska
på hyllan, jordgubbsglögg Hmmmm 3 dm mer snö
sa väderkillen nu...

Svar: Hon har A till Ö,hehe! och lite till.Här har det vart ganska så lungt med snöandet. Det blåser och är jävligt allt bara. Här krockar dom på parkeringar,jäkla nötter.
Cecilia Bäckström

2 Lena :

skriven

Kollar ibland.... nån som skulle ut så är det PAUL... vilken typ...

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Du skall ha en stor eloge som orkar kolla på det där. jag la ner alla såna program för många år sen. Blir så irriterad på deltagarna att det liknar inget alls haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: