tisdag

Japp,det har vart tisdag hele dan och jag har inte ens märkt hur den rusat förbi. Det blev en lång arbetsdag idag. Var hemma halv 7, så det var bara att äta, duscha och hoppa i bingen.
Kallt som satan har det vart idag. Blåser så det känns som -10 istället för -2. Bilen är så sketen att det känns som sandpapper när man tar på den..snyft! Om det nu håller sig så här ett tag så tänkte jag faktiskt ha en tyckomminbildag till helgen =)
Vad gött det är att ligga i sängen och blogga från mobilen. Ingen gubbe som tjötar...;b Han sitter i v-rummet och kollar sporten och jag njuter av att ha sovrummet för mig själv. =D



Kategori:
1 Lena:

skriven

Finns inget bättre än *egentid*... :)

2 Pinglan:

skriven

Lite tips till dig, än är det inte för sent ;)

http://www.fivewood.se/products/science-fivewood-guardian

Svar: Vilka bra grejer! men sprit luktar gott och detta hade ingen lukt. Varje fredag tar jag lite extra handsprit bara för att fira fredag,haha! Då blir det inte samma känsla utan doften ;D
Cecilia Bäckström

3 pinglan:

skriven

Billig fylla, huden absorberar :)))

Svar: Ja precis =D
Cecilia Bäckström

4 pinglan:

skriven

men handsprit binder inte in bacillerna, det gör det här så att de inte kan fara runt... läs igen och jämför
vet att skolan hade nåt sågspån de hällde på typ spyor för att det skulel hålla sig på plats och bli lättare att ta upp

Svar: Jag klarade mig från magsjukan. Jag får dras med förkylningen istället. Handspriten är helt oduglig mot magsjukebakterier. Tvål o vatten =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: