2013

Ja,då är det ett nytt år och nya tag. Födelsedagar,påsk,midsommarfirande,semester..för dom som har det då. Allt börjar om på nytt,ganska så tråkigt egentligen. Varför kan man inte ändra allt och börja fira andra saker för omväxling skull ;) Tre dagar att jobba denna veckan och sen ledigt igen. FAN vad gött! Jag blir trött när det är regn ute konstant,blir orkeslös men shoppinglusten är den samma. Jag beställde hem den ny Clean "rain" och jag hoppas på att få den fort som blixten. Ses i mörn..
1 cecce:

skriven

Tycker man ska fira allt som firas går:-)

God fortsättning!!

Kram cecce

2 Pinglan:

skriven

Allting är nästan vitt vitt vitt :)
Vurpade på isen som lagt sig osynligt på
vattenmassorna, hahha måste ha sett kul ut.
Får väl vara glad att jag inte blev rovdjursmat
där jag låg spretade som värsta Bambi. Kadaver funnet på granngården, varg eller lo vet vi inte.
Både räven och örnen har skalat revbenen på resterna av rådjuret.
Kör försiktigt till jobbet, det är lurt nu...

Svar: Hahaha! Här är det inte vitt bara grått! Det var halt som fan igår och det var många här som körde på varandra..klantar!Usch då,håll i hunden!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: