24h

 
Idag har jag fått den här grejen påkopplad på mig och jag ska ha den 24 timmar. Det var lite jobbigt att ha den när jag jobbade för jag var rädd att komma åt knapparna på den. Sen kom problemet med duschen,hehe! Ok,gubben fick hålla i bandspelaren medans jag duschade och jag undrar om inte han skulle ha den instället för mig 
 
Trött är jag och sängen väntar..
 
 
1 Pinglan:

skriven

Nu är det upp till bevis för pumpen men glöm inte att vara i farten, full fart. Bra med kylan för det kan också påverka så du har fått den i precis rätt tid. Kul med sällskap i duschen, han är nog nöjd ;)

Fan vad kallt det är,-18, hunden klarar 2 minuter sen krampar benen och jag får bära henne. Men hon är duktig på att kissa fort, blir värre i morgon när nummer två ska ut, hon lägger väl en i luften... Nu ner under dubbla duntäcken och en värmande hund vid fötterna

Svar: Precis,men jag behöver inte göra nått ansträngade för att det ska visa nått. Igår kväll låg jag i soffan och slappade och det började konstra. Hoppas bara att dom kan se nått.=)Här är det -8 och Ove fixar kylan än så länge,men blir det kallar får han ha skorna på sig =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: