å så var det ju det där

Jag och instagram går liksom inte ihop om det är nån som skriver kommentarer. OK,jag kan se engelska/amerikanska filmer utan text..nemas problemas...och folk kan prata med mig och jag fattar typ det mesta. MEN om jag ska svara på en kommentar så blir det..gahh! Jag fixar det men det är fan inte mer,haha! Jag är ju inte värre än detta iaf...eller jo
 
- Jag vill gärna ha mer paj.
- I want brain have more broken.
 
- Har ni revbensspjäll?
- Do you have fox bone ventilation?
 
- Gör inte om det!
- Do not if it!
 
- Det är inte farten som dödar, det är smällen.
- It's not the fart that kills, it's the smell.
 
- Rapa inte i hissen
- Don´t rape in the elevator
 
- Det har gått en propp i köket.
- A plug has walked in the kitchen.
 
- Hör du du du!
- Hear you you you!
 
- Än sen, då?
- Then then, then?
 
- Han är bortrövad.
- He's away-assed.
 
- Gör inte om det!
- Do not if it!
 

- Hur står det till? Det knallar och småspringer!
- How stands it to? It's banging and small running!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

haha älskar såna där ordgranna översättningar som bara blir så förbannat kul. Åt båda hållen liksom :)

Ha en fin tisdag nu Kram

2 Pinglan:

skriven

Dagen började i vitt men nu är det gråare än gråast och mossan är självlysande grön. Ny får det fasen bli ändring i vädret.

Dagens vilt från mina trakter:

http://www.expressen.se/nyheter/algko-raddades-efter-pooldrama/

Svar: Det ska frysa på i slutet av veckan men det ska inte komma nån snö som tur är. Då kommer det väl snö ändå. Helskotta vad villt ni har där!!
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Börjar fundera på om djuren kan vara förgiftade av vätterns vatten, du vet den sjön som försvaret förorenar vi alla onödiga övningsskjutningar...
Så blir det, jag skyller på försvarsmakten och till länsstyrelsen äskar jag på skyddsjakt i rent egoistiskt emotionellt syfte. Våga vägra vilt ;)

Ska nog ta och boka ett par övernattningar på Järvzoo för att lära mig mer.

Den ständige optimisten har tvättat dunjackan idag. Våga vägra vinter ;)

Här har du en tik som skvätter överallt, löpet kommer inte igång men det börjar ju innnan det syns. Hon känns lite varm. Våga vägra vallningar ;)

Svar: Nån måste man ju skylla på. ;p Tur att jag aldrig är i skogen, eller ja typ 2 ggr om året. Jag håller mig till den lilla skogen i stan där finns bara smådjur.
Här verkar det som om dom löper året runt =S
Cecilia Bäckström

4 Mariette:

skriven

Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: