Ont ont ont

 
Fan vilken träningsvärk jag har fortfarande efter ridningen. I morn tänkte jag åka ut igen och ta en tur barbacka för det är bra det för slappa musklerBakelsen behöver röra på sig hon med.
 
Det är snart helg igen och det flyter på gött denna veckan på jobbet och om det inte kommer nått oplanerat så kan jag ha det rätt så lugnt. Hemmet behöver sig en omgång med dammsugaren för det är dammråttor överallt. En granne har ju städfirma..kanske ska anlita henne,hahaha! Städfirman anlitar en städfirma...
1 Lena :

skriven

ni kan städa hos varandra ;)

2 Pinglan:

skriven

Bistert ute, -19 strålen fryser till is när hunden gör sitt...
Klart bästa avsnittet av Farmen, blir kul att se reaktioen när de upptäcker hans påhitt...
Träningsvärk ska med värk fördrivas så upp och njut

Svar: Oj vad kallt och gnäller när vi har -10 nu. Det håller jag med dig om,haha!
Cecilia Bäckström

3 madabouttea.se:

skriven

Sv: Ja det är det verkligen, fick halva min uppgift gjord igår så nu är det bara att skriva 400 ord till och sen ska jag gå igenom hela uppgiften och se så allt är som det ska :) *stolt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: