Pippi på fåglar

Det har jag verkligen och jag vet inte varför men allt går väl i perioder antar jag. Så nu är det fåglar som gäller!
 
Och kuddar med lite kul motiv. Om ett halvår är det väl nått annat jag gillar...
1 Pinglan:

skriven

Dagen började med att jag snubblade på väg till toa, sen halkade jag runt på vägen med hunden undrandes i andra änden av kopplet. Väl inne forstatte det med kaffe överallt, undrar vad det är med mina ben idag. Drar täcket över mig en stund till och testar med att gå upp åt andra hållet.

Kudden till vänster på bild två är jag helt såld på men måste vinna på en Triss först. Först trodde jag att det var skrivfel i texten men så dubbelkollade jag....

http://pernillawahlgren.se/inredning-och-design/lyxiga-kuddsmycken-och-nagra-vanliga-fina-kuddar.html

Svar: Köper folk så dyra kuddar?=O Snygga men va fan..jag köper 2 för 100 typ,haha!Lodjur hos syrran och revet åsnan. Nu börjar dom bli närgånga..
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Fan Paul hade haft störst chans att komma tillbaka om han lämnade farmen och några andra blev kämpar. Det missade dom i taktiken, men man vet aldrig, han hinner ju gå ändå...
Nu hoppas jag att Paul kör en läggmatch mot Kalle så får Paul välja storbonde....
Jag är glad att jag inte varit lärare till AK, vilket jävla nöt. Tror inte ens Concerta hjälper på henne. Hon får det säkert jobbigt i verkliga livet efter Farmen.

Svar: Hon är så störd! Paul måste vara kvar,han är ju den som är rolig att se,haha!
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

... ja hur dagen varit????
Det kunde ha varit värre: tex spik i foten och gips upp till knät :) Än står jag på benen...

4 Elfina ♥:

skriven

alltså cilla! ni har sååå fint hemma!!! är du medlem i styleroom? du borde visa upp din heminredning mer ♥

Svar: Tack tack!! Ja jag har en sida på styleroom och jag har en liten banner på sidan på min blogg som man kan klicka in på ;)
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

Men vad fasen, hur gick det med åsnan och är du säker på lo för vargen far ju runt i era trakter. Lo tar inte så stort djur i första taget. Har ni anmält till länsstyrelsen också... annars gör det.
Var bor hon då? En kompis har varg mellan Hova och Finnerödja nu igen.

Vi har haft varg igen någon mil härifrån och nu har en spårare tröttnat och säger flera rävar... såklart han gör för pressen blir så stor från alla djurägare.
http://mvt.se/nyheter/motala/?articleid=8285849

Svar: Spåren är lo och den har tydligen strövat där på natten förut. Varg har dom oxå men inte denna gången. Hon bor i Sollebrunn.Åsnan hade klarat sig om inte veterinären hade gett fan i att slanga henne. Han stack hål på nått så hon förblödde...jävla idiot!! Dom vet inte varför han gjorde så för det behövdes inte.Det har dom anmält nu.
Cecilia Bäckström

6 Pinglan:

skriven

Hur fasen kommer man på att slanga ett djur bara så där... var det något maskmedel han tryckte i åsnan kan man ju undra då..

Sollebrunn är ju nära Alingsås, de vandrar upp till 10 mil på ett dygn.

http://o.rovobs.se/statistik_rovobs_karta.asp?id=15436

Svar: Det är ju det syrran undrar över varför han skulle göra det. Det fanns ingen anledning till det för åsnan hade fått dropp och började piggna till. Det var blod i hela boxen när hennes gubben kom ut. =(
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: