aldrig mer tonåring

Igår tog vi en sväng till stan och göttade oss. Först satt vi vid kanalen och sen blev det mat på Bishop Arms och det var inte fel.
 
Idag har vi vart vid Lyckorna och solat. Tonåringen har vart med och herre gud säger jag bara! Vi hann inte slå ner röven förns en kompis till henne ringde...
 
Fanny- När ska vi åka hem?
Jag-inte nu, vi har ju precis kommit hit.
Fanny- Men när, vilken tid?
Jag- Åker vi hit så stannar vi ju inte bara en timma..
Fanny- Åh, men när åker vi hem, vilken tid??
Pappa- Vid tre
Fanny-VA!! SÅ LÄNGE!! Åååå
 
Klockan blir 2...så då är jag klar! Hör jag någon säga. Nu har jag bytt om och är klar att åka, ljuder det från Fannys håll. Jag tittar upp från min handduk och ser ett par skor..
Så...då kan vi åka
 
 
I morn åker vi utan fröken tonåring
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

det är rart med barn ;)

Svar: Visst är det,hahaha!! =)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Hahahaaaha är det tonåringsfasoner jag fått ;)
Kl 18 drog till V-ås, tömde bilen, rastade hunden, raggade upp kompisen för en pizza, för övrigt den bästa pizzabotten jag någonsin ätit, plockade in snaps- och ölglas i skåpet, , rastade hunden, lyssnade på Clabbe och vred mig i lakanen. Kl 7 kom kompisen med nybryggd kanna kaffe, tjöta lite, rastade hunden, bäddade, plockade ihop det som skulööe med hem. Kl 11 hängde jag på låset på lanthandeln och köpte Zoega, glass och godis, värmede rester, tvättat och däckade i solstolen. Och JAAAA telefonen ringde och ville att jag skulle åka hemåt och bortåt och ditåt.... Det kostar på att vara ung i sinnet :D

Svar: Hahahahah eller hur!! ;D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: