Goda grannar och en jubelidiot

Gårdagen var toppenkul. Ett par grannar kom över och vi satt på våran balkong för att senare gå ner till stan där fallensdagar höll på för fullt! Ett par timmar blev några timmar som senare slutade i massor av timmar. Överförfriskade gubbar och lagom susiga fruar skrattade, stojade och hade en förjäkla rolig kväll. När kvällen/ natten gick mot sitt slut hör vi någon som jämrar sig från en balkong..."Kan ni vara lite tysta jag ska jobba i morn!" . Gå in och lägg dig då!! Fick hon till svar. Denne granne har fört väsen i så många år dag som natt och vi grannar har stått ut tamifan hela tiden. Senast var för nån vecka sedan och då höll dom oss vakna på en vardag fram till kl 1 på natten och vi skulle också JOBBA! Nä fyfan säger jag, sopa rent runt din egna dörr innan du yttrar dig om andra och vad vi gör var tionde år.
Nu ska jag försöka svalka mig framför fläkten =b
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: