Roadtrip till Bohus

 
 
 
 
 
 
 
 

Upp och ner bland trappor och gångar. Hit och dit, pust och stön. Varmt var det och det var större än jag mindes det. Men roligt hade vi och det är väl det som är meningen. Bohus fästning i all prakt och jag kände mig som en drottning när jag gick där och fantiserade om hur det hade sett ut och vilka kläder dom hade och alla fester som nog var ganska så grisiga. Jag i drömmarnas värld, gubben i...ja, vilken värld det nu är....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Precis sä tänker jag också när jag är i gamla byggnader, hade varit skithäftigt att få vara med men komage och testiklar hade jag nog inte ätit ;)

Du, vad kostar en målare i timmen inkl moms, jag ska ha en i V-ås och jag tycker de är så jäkla dyra där...

Här åskar det och regnar, riktigt skönt

Svar: Nä det hade jag nog hoppat över också XDMen du, får du inte göra rotavdrag på sånt? Jag vet, målare är skitdyrt! Säkert 3-400krt plus moms.
Cecilia Bäckström

2 Lena :

skriven

trodde det var gubben du hade pussat så han blev en groda ;P

Svar: Det hade vart nått =D
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Flytväst på hos er eller????
10 små jäkla droppar regn kom här, det luktar inte längre om marken när man går i skogen så jag är livrädd att den där galna kvinnan som slänger fimpar överallt tar sig en promenad fär då är det väl kört....
Nu önskar jag åska, ösregn och blåst i minst 3-4 dagar.
Du vill väl ha promenadväder så du kan glassa runt med barnvagnen och visa upp trofén ;)

Svar: Det har kommit lite regn och det behövdes så torrt som det var, men nu gnäller jag över att det är för blött ute. =b Jag var ute på en lite promenix igår med den lille gossen =DD
Cecilia Bäckström

4 cecce:

skriven

Så härliga bildet:-)
Har aldrig varit där men ser ut som om det skulle vara värt ett besök!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: