Torsdagstrött..

 
 
Mer färgglada ljuskällor i tunnlar tack! Riktigt trevligt att tuta runt i dom då.
 
 
Jahapp! Då var det de där med att pyssla lite hemma...suck! Jag har fått nya överdrag till soffan av Nancy och det blev überbra!  Nu är det bara resten kvar att fixa. Det står kartonger i hallen som är Fannys och dom ska ner i källaren...meeen, där är det fullt. Så till helgen ska vi ner och rensa i lilla förrådet för att få plats med allt.
 
Nu ska odjuret ut i sölet innan jag ska krama kudden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Helena:

skriven

Vad fint det blev med nya överdrag :)

Svar: Tack så mycket! Jag blev väldigt nöjd :)
Cecilia Bäckström

2 Carina:

skriven

Vad fint det blev med överdragen!Nu kommer ni väl snart ut hit?Kram :)

3 helena:

skriven

Åh måste ba fråga vart har du köpt bordet och hur mycket kosta den? :) ingår korgarna? Jätte finn!!

Svar: Jag har köpt det på jysk och det kostade 900kr. Korgarna ingår och även tyg som man sätter i korgarna om man vill ha det =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: