En fotodag

 
 
Godkväll i bloggstugorna och andra stugor också för den delen. Idag har vi kört runt lite på kusten och bara varit. Ganska så skönt faktiskt att inte göra något och åka utan mål. Igår fotade jag våran fina stadskyrka och idag hittade jag en ute i ingenstans, hur cool som helst.
 
Mollösunds kyrka
Sen åkte vi lite vilse..hehe! Ingen koll på klockan för den har inte existerat idag. När vi kom hem så var det dags att åka och hjälpa Tina och laga en byrå. Vi var i hennes kök när det började spöregna och jag hade gått till henne. Gubben ringer...
 
Jag- Ja hallå..
Gubben- Vad gör du?
Jag- Grejar, det regnar och jag har gått hit.
Gubben-  Men du skulle ju ta bilen..jag kollar travet nu så du får gå.
Jag-Det är lugnt,det gör inget. Det är ju bara vatten..
Gubben- ok
 
2 min. senare
Vi lägger på och sen bryter helvetet lös..
Rrrrrrrrrrrring!
Jag- hallå!
Gubben- DET ÅSKAR!! JAG HÄMTAR DIG NU!!
Jag-ok...hehe!!
 
Nu ska vi kolla film och äta vaniljostkaka
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: