måndag

 
Måndag och snart är den över och gött är la de.  Köpte lite blommor till en av balkongerna igår och hittade den här skylten. Det fanns massor av kul på outleten när vi var där. På en skylt stod det " här är det fullt, gå till grannen" och en bild på en snigel. Nog om det! Snart är det studentdags så här går vi på högvarv nu. Allt som jag ska fixa är fixat. Det enda dom inte har är nått att åka på...hur ska detta gå...gå i parad, cykla med en hög med björkris runt cyklarna, skaffa chaufförer till cyklarna för att slippa styrstångsfylla...ja jag vet inte hur detta ska sluta. Vi shoppade det sista till student/bal-outfiten idag och det blev väldigt bra. Han kommer vara så stilig.
 
Näpp,nu ska jag göra slut med måndagen...
1 Carina:

skriven

Áh vad fina blommor!Älskar rosa pelargonier.Är det Márbacka?Jag har bloppis just nu.Kika gärna in och se om det finns ngt du vill ha :)Kram!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: