Good Morning

Här skiner solen och inte ett moln på himlen så lång ögat kan nå. Sovit som en gris och vaknade ganska så tidigt. Jag ska kasta mig i duschen och sen ta en tur med odjuret sen.
 
ses sen
1 Pinglan:

skriven

Prognosen för påsk

Fre-sön snö/snöbyar ca -5 grader
ostliga och nordliga vindar ca 5m/s
vid Vättern betyder det skitväder, halka och
ev drivbildning på vägarna
Förhoppningsvis blir det ingen snö med halka innan och vägarna kan vara fortsatt torra...
Jönköping hade halkproblem i veckan som gått

Alltså inget Musse-väder :/

Svar: Pojken åker på torsdag ner med sin bil och vi åker på söndag. Det blir en lugn körning dit och jag tror att Ricky ligger i 60-70 hela vägen. =)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Tar han på trailer elller kör han dit bilen
polisen säger vinterdäck tom 31/3.... och dom i
Jönköpings län är jäkligt kinkiga

Detta jävla kalla land, tom jag börjar längta efter varmare väder

Svar: Han ska köra dit bilen =S Jävla skit!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: