Pyssel och sånt

Slödag idag och det har vart gött. Jobbade fram till middag och sen la jag ner. Hämtade upp Tina och vi tog en secondhandrunda här i stan. Jag hittade inget men Tina fyndade för fullt. Kaffe och våffla smakade bra i en av butikerna och trubaduren spelade glatt...om det var bra vill jag inte ens nämna,haha!!
Här är resultatet av blomstershoppingen. Knåpade ihop detta direkt när jag kom hem och jag blev nöjd med mina burkar.
 
Lite instabilder...
 
Play it again Tina
 
Tog bara den här bilden i stan för jag tyckte att bilen gjorde sig så bra till det fina huset...jag vill ha en sån bil..shhh! kan ju inte säga det till gubben för han är ju ett Saabfan och jag gillar ju Volvo som fan.
 
Lillskrutten sover som en gris. Det är favoritplatsen i v-rummet.
 
Fanny steker pannkakor och jag sitter här och bara väntar på att det ska bli klart. VAD BRA JAG HAR DET =D
Kanske ska berätta hemligheten snart ;b
Instagram Cecilia7373
1 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Åh så fina kreationer...I Like:)

2 Lena:

skriven

berätta då... ;)

Svar: hehe!
Cecilia Bäckström

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Åg blomsterburkarna blev ju underbara :)

4 cecce:

skriven

Härliga bilder allihop!
Njut av att du har det bra:-) Det har du förtjänat!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: