en lugn stund

 
 
 
Min lediga dag och jag åkte till stallet i morse. Borstade bort all vinterpäls som satt kvar och det blängte om tanterna när dom trippade iväg till sina höhögar.
 
Nu ska jag åka och spola av mussen...ses sen
1 Pinglan:

skriven

Anticimex kundtjänst består av småflickor med läsförståelseproblem, hon fick skäll av chefen idag.
Här sitter jag i torpet och väntar på getingsanering, Anticimex ringer på dörren i Stockholmslägenheten... Sen ringer de till mig när ingen öppnar. Fan fattar de inte att man kan ha fler fastigheter skadedjursförsäkrade...
Och så säger hon att jag inte behöver vara arg... Hahhha jag är inte arg svarade jag utan så här låter jag när jag är irriterad.
Nytt försök på måndag;)

Tjolahiopp vad bilen flög fram till affärens godishyllor...
Jag har en Musse i soptunnan, den ändade sitt liv på min trappa inatt och ligger nu svept i dörrmattan för den kan jag ju inte tvätta, måste ha en ny loppfri !!!!

Grannen hörde rådjuret skriandes i morse och tittar ut och ser vargen i full fart efter, nu är det en gång i veckan den är här, inte bra... jägarexamnen

Svar: Smarta brudar nuförtiden! ;) Det blir nog mycket getingar iår..jäkla skitkryp!

Blir det inte skyddsjakt när dom är så nära?
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Det är bara samerna som får igenom skyddsjakt och det måste vara ett etablerat revir.
Inte ens den galna och närgångna vargen i Rialareviret får de skjuta bort.
Ösregn, Elitloppet och god mat gäller nu...

Svar: Aha! Det var ju dåligt. Den verkar vara väldigt närgången. =/
Cecilia Bäckström

3 pinglan:

skriven

Se dig för ;)

http://www.expressen.se/gt/slukhal-oppnade-sig-mitt-pa-oppen-gata/

Svar: Det är inte första gången som det händer här. Våran gata utanför rasade pga av vatten som samlats. Lite otäckt är det =S
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: