lördag

 
Godkväll i stugorna! Här "Peitrullerar" Ove med näsan i vädret,haha! Gammel gubbe tror han är kungen i stan.
 
Jag har grejat lite i vardagsrummet och blev väl ganska så nöjd. Som alltid blev det grejer över som åkte in i skåpen, och när jag tittade i skåpen såg jag att det visst var fullt där med. Det får bli en dag att rensa ur lite.
Jag köpte nya hyllor på en outlet nu i veckan så dom har vi satt upp. Det jag inte tänkte på var att det blev mellanrum mellan hyllorna. Jaja,det får va!
 
Hyllorna är i trä och plåt och kostade 100kr st.
 
 
Sen fick jag ända allt annat också så det passade in ;b
 
Tog bort allt från hyllan och ställde tavlan där.
 
 
Vad tycks?
 
 
1 Carina:

skriven

Sá fint du har det!Härligt med fint väder :)

2 Lena :

skriven

jätte fint !!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: