gottegris och hundbajs

 
De är jag de..mmm! Jag kan lätt smälla i mig en sån till frukost istället för en macka. Inte så bra men GOTT!
Idag har vi hälsat på Ricky och kollat på hans julpynt och alla akvarium han har. Vi hade med oss hamburgare och tyckte att det skulle bli gott. Ricky har en hund, Rickys hund har idér, Rickys hund är jättesöt men inte idag. Mitt på golvet låg en hel gösselhög! Ricky hade rastat hunden 10 min innan vi kom. Han mockade ut skiten och vi åt våra burgare...
 
 
 
 
1 Tina:

skriven

Hahaha Felicia!

2 pinglan:

skriven

15 december :))))
nu har jag ångest för det BARA är 2v till flytt...
Så sjuk man kan va ... hoppas jag blir op efter flytten för jag sitter där jag sitter sedan förra veckans akutinläggning. Nu ska jag tvätta gardiner och juldukar hela dagen imorgon.

Svar: Vad kul!! Här har det änna stannat upp med pyntet. Hinner ju ingenting nuförtiden.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: