torsdag

Godkväll! Herregud vad dagarna rullar på fort. Fredag i morn och det är lite att göra till helgen. Den kommer vara fullspäckad med att göra saker. Julmarknader börjar ploppa upp lite här och var och det är ju lite mysigt. Men jag ska hinna oxå. Jag vill inte ha massor av måsten hängandes över mig för det har jag på vardagarna och det räcker. 
Nu är det dags för odjuret att gå ut och sen ska jag krypa till kojs.
 
 
 
 
Kategori:
1 pinglan :

skriven

köpare på torpet tittade igår, nu ska deras bank säga sitt senast onsdag, håll alla jäkla tummar som finns. men jag har inte fått svar från brf än, hurlänge ska det ta? kanske hamnar i en hyresrätt några månader, vill inte det. men du, kan man måla laminatgolv eller...

Svar: Åh vad bra! Det kommer säkert gå vägen med allt ska du se. Måla laminatgolv, vet ej =/ Googla och se om du hittar nåt om det.Håller alla tummar som finns här =)
Cecilia Bäckström

2 Carina:

skriven

Ha en fin helg vännen!Kram :)

3 pinglan:

skriven

Dufvenkrooks 10% och Blossas 3* GI spetsade med cognac 21% brukar sitta fint.
Nu har ja legat akut inne, hemma igen och ska ta tag i kirurgerna imorgon, undrar om de törs söva mig på tisdag, annars blir jag inne 3 dygn ungf.
Mådde prima på fre morgon, åkte till V-ås och på vägen hem så la de in mig på akutavdelningen... Det hade jag aldrig anat till morgonfikat.

Svar: Det ska jag kolla efter när jag är där nästa gång. :)Vad är det du ska operera? Du behöver inte säga, men det låter allvarligt :(
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: