gillart inte

 
Godkväll i stugorna! Regn och rusk i flera dagar, och ska det vara så här dystert så vill jag inte bo här. Bilen är as-skitig och inga vettiga skor har jag när det är sånt här väder. Jo gummistövlar då så klart, inget jag älskar att gå i precis. Tennispjucken har sulan gått sönder på så dom läcker som ett såll. Dags att inhandla nya!
 
Julklappar ska man väl börja köpa hysteriskt snart. En julklapp har jag lyckats att hitta...bara resten kvar. I år tänkte jag börja i tid. Hur går det då, - Jotack, sååådääär!
 
Har ni börjat handla klappar än?
 
 
1 anette:

skriven

Jag säger varje år att jag ska börja i tid med julklappar och helst vara klar i november. Än har jag inte börjat så jag får kanske lägga på ett kol. Kram anette

2 Lena :

skriven

bara lite till barnbarnet... vi andra kör julklapps spel istället :)

Svar: Men det är ju kul spel =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: