Godkväll söndag

 
Ni vet att jag inte gillar söndagar men idag har den rullat på i lagom fart. Först fick jag sparkat upp gubben lagom tidigt...klockan var rätt. Kaffe, ut med odjuret och sen ner i garaget och rensa bort all skit. Och det var inte min skit...no no! Jag hade bara pytte pytte lite saker där som skulle slängas. Nu är det gott om plats där.
 
Tvätten är fixad..phu!  Allt ligger där det ska för ovanlighetens skull. Nu ska odjuret ut på en kvällsrunda och sen ska här trynas.
 
Igår var Tina och Lilleman här och vi åt mat och myste. Sen stod Ricky här...ploppade fram som en tomte ur en skorsten. Han blev kvar över natten. Alltid roligt med barn i huset...så länge dom inte tjivas ;)
 
Nepp, dags att gå ut rusket.
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

sov gott !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: