måndag måndag

Godkväll i stugorna! Har änna inte haft tid med bloggen varje dag men det är inget som är ett absolut tvång för mig. Igår var vi och red på muffinsen, idag känner jag att jag har två ben!! Men inte stoppar det mig... no no. Efter jobbet idag åkte jag ut och skulle rida. Jaja, benen har vart en pina idag men upp ska jag. Jag föredrar att rida barbacka och med det kan det ju vara lite knebbligt att komma upp på hästryggen om det inte finns nått att stå på. Ut med pållen och... hm? kliar mig lite på hjälmen...jadu hästen?! Ett slätt gärde och inga stubbar och stenar här inte. Well well..cowboysarstilen då lilla gumman så får vi se om kärringen har takterna kvar. Det enda jag kunde se framför mig var att jag skulle hamna på andra sidan eller att hästen springer iväg. Jag tar sats och upp for jag som en gasell..yihaa! Muffinsen stod som en stubbe med en mycket nöjd Cilla på ryggen. Meeen mina ben!!!





Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: