snart så

 
Godkväll! Vad julsugen jag är. Nu har jag beställt grejer som jag ska ha på jul. Ja ja jag vet att det är födelsedagar först, hehe! Men beställa kan jag så har jag det hemma tills det är dags. Första advent ska det fram!
 
Nu ska jag tryna...natti
 
 
1 Lena :

skriven

ja det är ju bara 60 dar kvar till julafton... :)

2 pinglan:

skriven

Jävlar vad jag ska pynta om jag får det jag vill ha :) om jag inte sängt allt i containern...
Lgh i Vås såldes idag, sköööönt, ett bekymmer mindre. På måndag ska jag titta på nytt och till sjukhuset för check up inför en operation. Fan vad det händer saker nu. Verkar som om sista delen i oktober 2013 går i mitt håll. Håll tummarna!!!

Annars är det varmt och blåsigt och inte alls kul. Torpet lägger jag ut när jag vet vart jag ska bo, det kostar inte mycket att ha det stå ett tag så jag får ge det som julklapp till mig själv, låter väl smart. Lodjur höll på att skrämma skiten ur mig i veckan, älgflugorna anfaller och jag har tomt kylskåp, finns det någon gång som man blir så sugen på något speciellt som då????

Svar: Jag håller tummarna för dig! Jag går inte ut i skogen nu för alla älgflugor. Fanny hade en i bh:n när hon kom hem från orienteringen. Du skulle se hur hon såg ut i håret när hon gått loss på de i bilen hem...kvasthilda! Sen hittar hon en halvt demolerad älgfluga i bhn. XD
Cecilia Bäckström

3 Tina:

skriven

Just det :D

Svar: Jupp ;)
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

jägarna tipsade om att använda luskam på hundar och på en själv annrs var det visst bisvärmarhjälm som gällde. Fan kan de inte spruta mot de satans flygfäna, man kan få samma bakterie som av fästingar. Ska visst finnas nåt att spraya med okså, undrar om det inte var på motaväck.se..
Min nya lektyr är jägartidnigar efter tipset. Labbar ska viss vara extra utsatta eftersom deras päls påminner om hjortdjuren. Jag vet inte hur din hunds päls är men jämför...

Svar: Ja fyfan för dessa äckliga kryp! han har ingen sån päls som dom kan gömma sig i och tur är väl det. Vi stannar i stan =D Regnet öser ner och jäkligt jobbigt att köra bil. Det yr som snö.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: