bara gnäll

 
Godkväll i stugorna! Det har vart en lång arbetsdag idag och kroppen är mör som en bankad lövbiff. Fingrarna ser ut som korvar som nån tuggat på. Ögonen svider! Nått mer...nä jag tror inte det. I morn är det nya tag...jääj!
 
Gubben fyller år idag och har han fått nån tårta, näpp! Vi får ta det till helgen när det finns tid. Vi ska på en bilutställning på lördag och då ska jag fota i massor. Sen jobbar jag på sönda och det är tredje helgen nu..suck! Det känns i kroppen kan jag säga. Fan vad jag gnäller då...
 
Pöss
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

man måste få gnälla ibland :)

Svar: Japp =b
Cecilia Bäckström

2 Helena:

skriven

Det är det som är skönt med den här sidan. Man får gnälla. Hoppas det blir en bra dag på bilutställningen. Kram :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: