daä va gött

Min och Rickys frukost idag..gott!! Sen jobbade vi på som attan. Hela veckan är änna fullt upp och det är gött. Jag blir stirrig av att inte ha mycket att göra. Ja jag vet, jag är knäpp. Men jag trivs bäst så att ha jobb upp till knäna.
Annars har dagen rullat på och regnet har öst ner. Nu ser det ut som att solen är på g. Det ska bli bra väder några dagar framöver men kanske inte lika varmt. Löven ändrar färg och snart har vi en kavalkad av färgsprakande träd..mm fint. Jag gillar ändå inte höst och vinter.
 
 
 
1 anette:

skriven

Amen ägg och randig kaviar.....så gott. Det kallar jag frulle det. Kram Anette

2 Pinglan:

skriven

Fotpåsar i en timma, fy fasen vad bra känner mig redan len som ett barna...le om fossingarna. Hur ska det bli efter de utsatta 10 dagarna :) Det här ska jag baske mig testa några månader. Heja apoteket, billigare än babyfoot.
Inte en droppe regn än och jag vill ha massor så jag kan strunta i att höstrensa rabatterna. Nu ska jag välja golv till Vås, målaren klar och snickarna backade ur igår, jag stressar inte... kolla in kährs golv ek vit alabaster och ek trestav limestone... jag lutar åt det första. rusta har fått in snygga mattor nu... måste hålla i pengarna:/

Svar: Fotpåsar måste jag testa!! Det är väldigt roligt att shoppa XD
Cecilia Bäckström

3 cecce:

skriven

Men det gör jag! Gillar hösten alltså:-)

Trivs också med att ha saker att göra. Bara det inte blir fööör mycket:-)

Hoppas du får en fin dag!

Kram Cecce

Svar: Det är fint men jag gillar sommaren bäst. :)
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Dina trakter
http://www.expressen.se/gt/vargen-slog-till-igen--en-algkalv-blev-offret/

Svar: 5 min cykelavstånd :S
Cecilia Bäckström

5 Norrman:

skriven

Du är en jävel på att baka paj!! (y) =))

Svar: Jasså du :)
Cecilia Bäckström

6 Carina:

skriven

Ser himla gott ut!!Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: