ingen värme här inte

 
Gomiddag! I morse var det kallt, hu! Det har änna vart kallt hela dagen fastän solen skiner. Vindarna är iskalla!!
Idag slutade jag lite tidigare för att jag skulle hinna lämna in sommarpjucken till bilen. Nya fräscha däck ska på. Tur att det bara är två som ska bytas. För dyrt är det ta mig skrån!
 
Dags att hämta gubben på jobbet...
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

På tal om däck....
Så här tänbkte jag; vinterdäcken är nya och sommardäcken på gränsen, besiktiga fort som fan och njut..... HAhaaha 2st 2oroch dyrt blir det kalaset. Alltså skulle jag kunnat ha sparat lite längre med sommardäcken på och besiktigat sista juni istllet för sista mars. H..vte
Av skada blir man vis, undrar om man inte skulle tjäna på att ha hyrbil när man åker så lite som jag gjort senaste åren men då om aldrig skuklle väl köratarmen dra som aldrig förr.
Ja här är det kallt som tusan men solen skiner härligt. Gjorde lite reeebookfyn goretex gör halva priset så lite nöjd är jag att kylan är kvar, tunna byxor med dragkedja så jag kan gör shorts också men då fick jag köpa 2 i olika storlekar, när jag kommer igång med att gå längre sträckor så smalnar väl benen av lite :))
Man vill ju bara börja pynta altan och veranda men här ska de måla och tvätta husen från mitten av april till och med slutet av maj, vilket skämt och dålig upphandling, mitt i växtperioden så nu måste jag klippa in min fina shersminbuske så den inte ligger mot fasaden och hur rhodedendron kommer ta det vete sjutton. Och så ska alla markiser monteras ner, suck tur man inte har inglasat för då skulle mattoer och allt på väggarna bort. Ja du kan ju tänka dig hur du skulle få skruva med ditt inredningsintresse... Ja det var väl dagens nyheter från gnällbältet. För mig skulle det kunna bli snöstorm igen ;)

Svar: Fan vad surt!! En scooter skulle passa dig...kanske. Det kanske finns små släp att sätta på om man ska ut på shoppingrunda. ;DSicket jäkla jobb!! Jag hade hyrt in nån till att skruva ner allt och skruva upp det också. Men det blir nog kanoners när det är klart =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: